fränt

Min nya uppfräning av sidan! Vad tycks? Det var dags att fräscha upp lite tyckte jag. Omväxling förnöjer som sagt.

Jag förstår att nyfikenheten inte kunde vara högre angående punkt.se utdelarna i senaste inlägget. Kan meddela att det inte stod någon där den dagen. Jag vill helst glömma att det dygnet ens existerade.
Fick ett härligt  'Fan, förbannade fitta!'  rätt i örat. Tänkte reklamera, men hon trodde ju att hon lagt på så jag lät det vara. Man säger så mycket dumt när man är arg. Men jag försöker idogt komma ihåg bilnumret, och planerar att inte direkt anstränga mig för att vara trevlig nästa gång våra telefonlinjer korsas. Hämnden är ljuv.
Det är ett underbart jobb jag har.

Dagen efter däremot. Då köpte jag en Situation Stockholm. Hade äntligen lite cash på mig, de tar ju inte kort vet ni. Men det var smidigt. Var på väg hem, satt på tunnelbanan, hade inget och läsa, då sätter sig en försäljare som från himlen rätt framför mig. Jag tog mig själv i kragen och bad att få köpa en tidning, så fick alla andra runt omkring chans att skämmas lite över sig själva också. Men det är faktist en bra tidning, köper den lite då och då. Brukade ju snacka lite med Raine ibland också (han som skriver Raines dagbok längst bak i tidningen) förr i medlemsvärvartiden.
Mjo, nästan kändis är man.

Idag ska jag storstäda! Ska bara samla lite krafter framför datorn först.
Men det gör inget om jag inte städar så mycket, så länge jag plockar upp o diskar lite.
(måste bara konstatera det för mig själv så jag slipper få ångest sen när jag inte storstädat)

japp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0