utmärkt

Det gick alldeles utmärkt att bära 7,5 kilo. Det var inte så monstertungt som jag föreställt mig. Gick dock inte lika bra att gå till bagarmossen. Men jag gick ju till tunnelbanan iallafall.
Sen var jag grinig mot en stackars man som försökte dela ut ngn flyer till mig vid tuben i bagis. (notera tuben i bagis, låter som en riktig söderbröder.) Men jag förstår inte hur man kan räcka fram något till någon som går och släpar kattmat. Så jag sa helt sonika vad jag ansåg  -"Äp, jag har ju ingen hand!"
Jag är en riktigt stark kvinna.
Haha.

Juste! De plinga på dörren också! Mycket som har hänt den här dagen.
Jag öppnade inte. Jag tittade inte ens genom kikhålet vem det var. Mest för att jag hade hjärtat i halsgropen, men jag hade faktist inga kläder på mig heller, bara en stackars handduk att skyla mina arma kropp med.
Men jag är 80% säker på att det var Jehovas. Det är bra dom som plingar på oanmälda. Fast elgubbar kan plinga oanmälda. Och diverse grannar om det brinner (fast just den anledningen är helt okej)(tack förresten, alla underbara ihärdiga grannar).

eh, mamma ringde, jag tappade tråden.

frid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0