måndagar

Varför är måndagar alltid så jobbiga? Dom är bara en påfrestning på livet. Alltid fortfarande trött och seg efter helgens bravader. Det är därför jag har för vana att inte jobba på måndagar. Det funkar liksom inte.
Dessutom så måste jag börja jobba imorgon efter 1 veckas ledighet. Jag ser inte fram emot de. Däremot så börjar jag klockan 7 på morgonen, och då har jag ju chansen att säga Godmorgon till tidningsutdelaren.

Sen ska jag snart, när jag orkar, åka (eller gå, helst) till bagis o handla kattmat. En säck på 7,5 kilo hade jag tänkt mig, så de räcker ett tag. Frågan är bara om jag orkar släpa det? Orkar jag släpa det?

Jag har inte varit hemma så mycket i helgen och jag kan säga att det är iallafall en liten katthona som verkat sakna mig grymt mycket. Hon lämnar inte min sida.
Kör igenom datan med virusprogrmmet, och det är en 1 grejja som kräver åtgärd.
Hoppas det är någon därute i sajberspejsen som antecknar.

Fan. Helvete. Jag måste deklarera. Varför gör jag de inte bara?
Bara gört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0