Godermorgon

Mjölken är slut. Youghurten är nästan slut.
Varför reagerade jag inte på det igår?
Fast lite youhurt med mycket müsli och kaffe med havremjölk är väldigt spännande. Får en att undra vad denna dagen kommer att ge. Dessutom är det Sääventh Heaven på TV. Kan inte bli mycket bättre. Den blonda mellansystern är jättearg för att hon har varit sängliggande i 2 veckor p.g.a att hon ska föda snart. Hennes man Kevin är väldigt förstående.


Igår 22:35 - Elin släcker lampan.
Inatt 00:05 - Tittar på klockan efter att ha vridigt mig runt och runt i hundra år. Konstigt att klockan går så snabbt men ändå så sakta när man inte kan sova. Ligger och vrider mig i kanske en timme till, förhoppningsvis en halvtimme.
Imorse 04:18 - Bambish (Bajsmbi i detta fall) väcker mig med några väl valda ord: -"Mau moo, ngdou, DAU, mjaumjau. Betyder ungefär: Hallå, jag har inte ätit på säkert 5 timmar. Jag dör, dör. Har en fleecemus i munnen, och allt är ditt fel. Jag somnar aldrig mer om. (ViIket är högst märkligt!)

Och här är jag nu, måste slänga mig in i duschen.
Hoppas att det är en trevlig punkt.se utdelare som jag kan vara trevlig tillbaka mot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0